Дистанційне навчання 4

29.05.2020 П'ятниця

1.
7клас. Укр.мова
Підсумки, повторення і узагальнення навчального матеріалу.
Спишіть, розкриваючи дужки, вставляючи пропущені букви. Пояснити правопис орфограм.
(Не)брудни криниці, так як схоч…ш водиці.( Не)родись б…гатий,а родись щас…ливий. Що написано на роду, того (не) об…їдеш і на л..оду. Чужого (не) віз..ми, своє (не)пропусти. Слово не горобец.., вил..тить –(не)піймаєш…. Скаж..ш – (не)верн..ш, напиш…ш –(не)зітр..ш, відруба..ш – (не) приточ..ш. Слово до слова – злож..ться мова. Біда помуч… і мудрості науч…Здобуд….ш освіту – побач..ш більше світу. (Народна творчість)
Вправа «Мовознавець»
Прочитайте текст, випишіть усі дієслова. Виділені слова розберіть як частину мови. Зробити синтаксичний розбір речень.
Дієслово відзначається великою силою. Здатне тримати на своїх раменах багато іменників. Та й не тільки їх. Через те його можна порівняти з Гераклом – героєм давньогрецької міфології, у якого була неймовірна фізична сила.
Граматична сила дієслова найбільше виявляється у його зв’язках з іменниками. Воно регулює кількість іменникових членів речення. Наприклад: «Андрій привезе внучку бабусі машиною з міста в село». Дієслово привезе керує аж шістьома іменникам!
Вправа «Мислитель»
Скласти сенкан до слова «Дієслово», «Урок».
Творча робота «Майстри слова»
Написати міні-усмішку, яка складалася б тільки з дієслів. На тему: «Мій день», «Урок фізкультури», «Моя оцінка»
Наприклад,Смачна картопля.
Скопала, посадила, пополола, обгортала, викопала, раділа, зібрала, сховала, дістала, начистила, варю, пахне, обідаємо, смакуємо.
2.
8клас.Рос.мова
Повторение и ситематизция учебного материала.
Просмотрите видео
https://videouroki.net/video/50-povtorieniie-priedlozhienii-s-obosobliennymi-chlienami-prodolzhieniie.html

https://videouroki.net/video/51-povtorieniie-priedlozhienii-s-obrashchieniiami-i-vvodnymi-slovami.html

https://videouroki.net/video/45-tsitaty-i-znaki-priepinaniia-pri-nikh.html
Задание:
Прочитайте роман А.С.Пушкина "Евгений Онегин".

3.
7клас. Укр.літ.
Повторення термінів з теорії літератури
Дайте визначення:
• міфу;
• байки;
• алегорії;
• езопової мови;
• оповідання;
• комічного;
• роману;
• новели;
• притчі.
2. Складання схем за темами, що вивчалися в 6 класі
1). Міф і література.
2). Байка у світовій літературі.
3). Людина і моральне вдосконалення людини.
4). Людина в життєвих випробуваннях.
5). Людина та її світ.


4.
9клас. Рос.мова

Вьіполните тестовьіе з
https://naurok.com.ua/test/rosiyska-mova/klas-9

Итоговое повторение. Лексика. Фразеология - ПОВТОРЕНИЕ И ...


5.
7 клас.зар.літ.

Повторення термінів з теорії літератури
Дайте визначення:
• міфу;
• байки;
• алегорії;
• езопової мови;
• оповідання;
• комічного;
• роману;
• новели;
• притчі.
2. Складання схем за темами, що вивчалися в 6 класі
1). Міф і література.
2). Байка у світовій літературі.
3). Людина і моральне вдосконалення людини.
4). Людина в життєвих випробуваннях.
5). Людина та її світ.

6.
11 клас. Зар.літ.
Повторення і узагальнення навчального матеріалу."Я -літературно освічена людина".
Творча робота: написання листа вчителю (або за бажанням — заповнення анкети)
Орієнтовні запитання для анкет
1) Які твори світової літератури здалися вам найбільш цікавими, повчальними?
2) Які форми, методи, види роботи на уроці ви вважаєте найефективнішими
3) Яким способом, на вашу думку, можна запобігти тому, що учні мало читають художню літературу?
4) За що вдячні вчителеві світової літератури і що хотіли б удосконалити?
5) Побажання майбутнім учням.

7.
8клас.Зар. літ.
Повторення і узагальнення навчального матеріалу.
1. Слово «Євангеліє» означає:
          а) нова радість;               в) блага звістка;
б) прихід Бога;               г) погана звістка.
2. Укажіть ім’я поета – автора «Пісні про хліб і шовк»:
          а) Рудакі;                        в) Хайям;
          б) Лі Бо;                          г) Ду Фу.
3. Який віршований розмір мають гомерові поеми «Іліада» й «Одіссея»:
          а) анапест;                       в) хорей;
б) ямб;                             г) гекзаметр?
4. Автор оди «Звів я пам’ятник свій»:
          а) Горацій;                      в) Вергілій;
          б) Овідій;                        г) Анакреонт.
5. Хто прикував Прометея до скелі:
          а) Гермес;                       в) Гефест;
          б) Геракл;                       г) Зевс?
6. Яким було перше покоління людей за Овідієм:
          а) мідним;                       в) байдужим;

б) золотим;                     г) грішним?



28.05.2020 Четвер

1.
5клас. Зар літ.
Повторення і узагальнення навчального матеріалу
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=4H5yLScZBgk&t=48sУкажи приказку:
а. Себелюбство – кепський радник.
б. Істині красномовство не потрібне.
в. Мов полуда спадає.
г. Килим – не витрусити, золота не перерахувати.
2. Укажи, що означає слово фольклор:
а. колективна творчість;
б.літературна творчість;
в. учення;
г. народна мудрість.
3. Укажи назву казки, яку написали Брати Грімм:
а. «Фарбований шакал»;
б. «Пензлик Маляна»;
в. «Пані Метелиця»;
г. «Синдбад-мореплавець».
Середній рівень
4. Як звірі здогадалися, що невідомий синій звір – шакал? (за казкою «Фарбований шакал»)
а. Із хутра шакала злізла синя фарба;
б. До фарбованого шакала прийшла його рідна мати;
в. Шакал почув виття родичів і завив у відповідь;
г. Йому стало соромно, і він зізнався у обмані.
5. Укажи, що у володіннях імператора мандрівники з далеких країн вважали найкращим (за казкою
«Соловей» Г.К. Андерсена):
а. чудові квіти з дзвіночками;
б. спів справжнього солов’я;
в. порцеляновий палац;
г. спів штучного солов’я.
6. Укажи образ, у якому Хлопчик-зірка вперше побачив свою матір:
а. вельможна пані;
б. молода бідна дівчина;
в. жебрачка;
г. зірка.

Укажи приказку:
а. Себелюбство – кепський радник.
б. Істині красномовство не потрібне.
в. Мов полуда спадає.
г. Килим – не витрусити, золота не перерахувати.
2. Укажи, що означає слово фольклор:
а. колективна творчість;
б.літературна творчість;
в. учення;
г. народна мудрість.
3. Укажи назву казки, яку написали Брати Грімм:
а. «Фарбований шакал»;
б. «Пензлик Маляна»;
в. «Пані Метелиця»;
г. «Синдбад-мореплавець».
Середній рівень
4. Як звірі здогадалися, що невідомий синій звір – шакал? (за казкою «Фарбований шакал»)
а. Із хутра шакала злізла синя фарба;
б. До фарбованого шакала прийшла його рідна мати;
в. Шакал почув виття родичів і завив у відповідь;
г. Йому стало соромно, і він зізнався у обмані.
5. Укажи, що у володіннях імператора мандрівники з далеких країн вважали найкращим (за казкою
«Соловей» Г.К. Андерсена):
а. чудові квіти з дзвіночками;
б. спів справжнього солов’я;
в. порцеляновий палац;
г. спів штучного солов’я.
6. Укажи образ, у якому Хлопчик-зірка вперше побачив свою матір:
а. вельможна пані;
б. молода бідна дівчина;
в. жебрачка;
г. зірка.

2

6клас.Зар.літ.
Повторння і узагальнення навчального матеріалу за 2 семестр.
Напишіть творчу роботу на одну із тем:
Випробування головних героїв у повісті А. Ліндгрен «Брати Лев’яче серце».
 Роль сім’ї у формуванні людини (за повістю К.Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки»).
 Мої улюблені епізоди роману Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Чарівна країна Нангіяла (за повістю А. Ліндгрен « Брати Лев»яче серце».

3.
11клас Укр.мова
Повторення іузагальнення вивченого.
Перегляньте навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=E3N4X2BEN2A&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k
Опрацюйте памятку "Як писати есе"
Напишіть есе на тему "Моя родина"
Виконайте тестові завдання
https://naurok.com.ua/test/ukrainska-mova

27.05.2020 Середа
1.
8клас.Зар.літ.
Підсумки і узагальнення навчального матеріалу за ІІ семестр.
1) Які три основні драматичні жанри сформувалися у Давній Греції? (Трагедія, комедія, сатирівська драма)
2) Що покладено в основу трагедії Есхіла «Прометей закутий»? (Давньогрецький міф про Прометея)

3) Кому з дійових осіб трагедії «Прометей закути» належать слова: «Безсила вмілість перед неминучістю»? (Прометеєві)
4) Чому образ Прометея є величним? (Прометей свідомо йде на муки задля блага людства.)
5) Кому з українських поетів належать такі рядки: «Споконвіку Прометея там орел карає, що день божий добрі ребра й серце розбиває...»? (Т. Шевченку)
6) Який основний у трагедії Есхіла «Прометей закутий»? (Зіткнення влади деспота Зевса з правдоборцем Прометеем)
7) Кому розповідає Прометей про те, яких ремесел він навчив людей? (Океанідам)
8) Хто з дійових осіб трагедії називає Промете я «вогнекрадцем», «мудрієм гостроязичним», «богів зрадливцем, а людей шановником»? (Гермес)
9) Чому Прометей не розкриває таємниці про падіння Зевса? (Якщо Прометей не розголосить таємниці, то позбавиться мук)
10) Хто з українських поетів є автором цих рядків: «Я честь віддам титану Прометею, що не творив своїх людей рабами, що просвітив не словом, а вогнем, боровся не в покорі, а завзято»? (Леся Українка)
11) Завдяки яким рисам характеру образ Прометея вважають «вічним»? (Нескореності, мужності, витримці, силі духу, волелюбності, готовності боротися за щастя людей)
12) Які національні культури належать до східних? (Китайська, японська, перська, таджицька, індійська, грузинська, арабська та ін.)
2.

11 укр. літ.
Узагальнення вивченого
  «Літературні процеси в Україні у 20-30-х роках»
1. Які літературні угрупування об'єднувалися за спільним світовідчуттям, естетичними принципами та певною політичною платформою в 20-30х рр. ХХ століття? («МАРС», «ВАПЛІТЕ», «Авангард», «Плуг», «Молодняк», «Нова генерація»)
2. Хто утворив літературну організацію «ВАПЛІТЕ» у 1926 році? (М. Хвильовий)
3. У яких містах Європи була заснована «Празька школа»? (Прага, Подєбради)
4. Назвіть поетів, що творили у «Празькій школі», та яких друкували в журналі «Вісник»? (Юрій Драган, Євген Маланюк, Олег Ольжич, Олена Теліга)
5. Що називають «Розстріляним відродженням»? (Літературно-мистецький рух 20-30-х рр., Для якого характерне Духовне піДнесення, представників якого знищили)
6. Хто розпочав літературну дискусію і в якому році? (М. Хвильовий у 1925 р.)
7. Хто вважав, що українські митці будуть першими заспівувачами «азіатського ренесансу», а їхній стиль — активний романтизм — стане основним у час українського відродження? (Микола Хвильовий)
8. Хто належав до літературно-мистецького руху «Розстріляне Відродження»? (Микола Хвильовий, Микола Куліш, Григорій Косинка, Микола Зеров)
9. У чому було звинувачено Миколу Хвильового? (У націоналізмі)
10. Якій літературній течії характерні такі ознаки: відмова від реалістичного змалювання світу, художнє зображення, суб'єктивізм? (Авангардизм)
 3-
4.
7клас. Укр. мова.
Контрольна робота. Службові частини мовлення.
Виконання тестових завдань.
1.У якому рядку всі слова належать до службових частин мови
а) під, себе, старанно, прочитана;
б) але, не, попід, біля;
в) нехай , з-поміж, виконуючи.
2) Прийменники біля,коло, край, близько утворені:
а) шляхом складання непохідних прийменників;
б) поєднанням прислівників чи іменників з прийменниками;
в) шляхом переходу з інших частин мови.
3) Як пишуться всі прийменники зі словами, перед якими вони стоять?
а)Разом;
б) окремо;
в) через дефіс.
4)Прийменники з і за можуть уживатися з такими відмінками:
а) родовим, знахідним, орудним;
б) родовим і знахідним;
в) родовим і місцевим.
5)Які сполучники з’єднують однорідні члени речення або частини складносурядного речення:
а) сурядності;
б) підрядності.
6) У якому рядку подано протиставні сполучники сурядності?
А) Чи, хоч, то,або;
б) але,зате, проте, однак;
в) ні…ні, та, і.

5.
9клас. Зар.літ.
Підсумки і узагальнення навчального матеріалу.
Історія літературних епох і напрямів
1. Стисло схарактеризуйте Просвітництво.
2. Назвіть основні особливості романтизму.
3. Розкажіть про напрям реалізму.
АВТОРИ І НАЗВИ ТВОРІВ
а) «Євгеній Онєгін» О.С. Пушкіна;
б) «Гобсек» О. де Бальзака;
в) «Мандри Лемюеля Гуллівера» Дж. Свіфта;
г) «Ляльковий дім» Г. Ібсена;
д) «Ревізор» М. В. Гоголя;
е) «Вільшаний король» Й. В. Гете.
Відповідь: 1 в. 2а. 3д, 4г. 56.
Історія літературних епох і напрямів
1. Стисло схарактеризуйте Просвітництво.
2. Назвіть основні особливості романтизму.
3. Розкажіть про напрям реалізму.

6.
7клас.Укр. літ.
Повторення термінів з теорії літератури
Дайте визначення:
• міфу;
• байки;
• алегорії;
• езопової мови;
• оповідання;
• комічного;
• роману;
• новели;
• притчі.
2. Складання схем за темами, що вивчалися в 6 класі
1). Міф і література.
2). Байка у світовій літературі.
3). Людина і моральне вдосконалення людини.
4). Людина в життєвих випробуваннях.
5). Людина та її світ.

 19.05.2020.Вівторок.
1.
11клас. Укр. літ.
Підсумки і узагальнення.
«Хто сказав, написав...»
1. Хто є автором слів: «Поете, любити свій край не є злочин, коли це для всіх!»? (П. Тичина)
2. З якої поезії рядки: «Чому не можна перевернути світ? Щоб поставити все догори ногами?..»? («Бажання» М. Семенко)
3. Як називається сонет, у якому оспівується золотоголове вічне місто? («Київ — традиція» М. Зеров)
 Хто сказав:
Він України мав чарівну вроду,
Носив її наймення гордолиць,
Він виріс від суниць аж до зірниць,
Великий гранослов свого народу?
(Д. Павличко про М. Рильського)
. Хто сказав: «Ознаками стилю Плужника є філігранна витонченість образів, досконалість побудови поезій, інтелектуальна гра нюансами емоційної та звукової сфери»? (М. Бажан)
6. Який відомий письменник оцінив збірку Григорія Косинки «На золотих богів»? (М. Рильський)
7. Який роман Юрій Яновський писав потай, а потім приніс рукопис Ю. Смоличу? («Вершники»)
8. Хто сказав «Поезіє, сонце моє оранжеве!» (Іван Драч)
9. Чиї слова: «Душа належить людствам і епохам»? (Ліна Костенко)
10. Автор слів «А де ж Україна? Все далі, все далі, все далі». (Василь Стус)
 «Уривок з вірша — назва твору, автор»
1. Мріють крилами з туману лебеді рожеві,
сиплють ночі у лимани зорі сургучеві.


 «Тема — твір»
1. Розповідь про батьків, навчання й формування світогляду письменника у формі гуморески («Моя автобіографія» Остап Вишня).
2. Тема міщанства й українізації («Мина Мазайло» М. Куліш).
3. Протистояння добра і зла в душі героя («чекіста і людини»), його роздвоєність («Я (Романтика)» М. Хвильовий).
4. Підкорення людиною міста («Місто» В. Підмогильний).
5. Зображення дитинства й джерел формування митця («Зачарована Десна» О. Довженко).
6. Тема першого юнацького кохання («Залізний острів» О. Гончар).
7. Любові всевишній присвячується... («Три зозулі з поклоном» Г. Тютюнник).
8. Страждання України від фашистської окупації («Україна в огні» О. Довженко).
9. Багатостраждальна українська історія з її трагічною героїкою, кохання дівчини-козачки («Маруся Чурай» Л. Костенко).
10. Філософські роздуми зрілої людини — митця про людське буття, роль дитинства у формуванні особистості («Зачарована Десна» О. Довженко).


26.05.2020 Вівторок.

1.
11клас.Укр.літ.
Повторення і узагальнення навчального матеріалу.
Перегляньте навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=GVMiRWv9OQg&t=32s
Опрацюйте завдання на стор. 247-248.

2.
8клас.Рос.мова.
Повторение изученного о простом предложении.
Пройите тестирование
Повторите обособленные члены предложения.

3.
9клас.Рос.мова.
Повторение.Морфология.
Просмотрите видео
https://www.youtube.com/watch?v=B44AfOeDrGQ

Составьте таблицу значений частей речи

Часть речи                                  Что обозначает                                На какой вопрос отвечает
Имя существительное
Имя прилагательное
Имя числительное
Местоимение
Глагол
Причастие
Деепричастие
Наречие



25.05.2020.Понеділок.

1.
7клас.Укр. мова.
Повторення .
Запитання і завдання для повторення
1.    Які ознаки дієслова і прикметника поєднує дієприкметник? Поясніть на прикладах.
2.    Чи є різниця у відмінюванні прикметників і дієприкметників?
3.    Як розрізняють прикметники і дієприкметники?
4.    Що таке дієприкметниковий зворот? Як він виділяється на письмі та в усному мовленні? Наведіть приклади.
5.    За якими ознаками розрізняють активні й пасивні дієприкметники? Як вони творяться, в якому виді і часі вживаються?
6.    Якими членами речення можуть бути дієприкметники?
7.    Розкажіть про написання не з дієприкметниками, к у дієприкметниках і нн у прикметниках.

8.    Схарактеризуйте безособові дієслівні форми на -но, -то. Наведіть приклади речень.

2.
11клас.Укр.мова.
Контрольна робота "Практична стилістика".
1. Усі слова в словосполученні вжито в переносному значенні:
А кам’яний берег, колючий сніг
Б солодкі слова, вушко голки
В теплий одяг, відкритий погляд
Г крива шабля, рожеві мрії
2. У якому рядку правильно підібрано синоніми до слова дискусія:
А балаканина, розмова, базікання, балачка
Б сварка, гризня, колотнеча, незгода
В доповідь, виступ, зауваження, розповідь
Г спір, суперечка, обговорення, сперечання
3. Укажіть рядок, у якому до складу словосполучень входять омоніми:
А гостра коса – дівоча коса, електричний розряд – спортивний розряд
Б чисте небо – чисті руки, ламати голову – ламати кригу
В старий клен – старі погляди, вершина Карпат – вершина слави
Г кран водопроводу – будівельний кран, вузька смуга – широка смуга.
4. У якому рядку всі слова є діалектизмами:
А фонема, пунктограма, синтез, плазма
Б какаду, фієста, соната, комедія
В кольчуга, спудей, перст, сотник
Г легінь, вуйко, керсетка, плай
5. Якими лексичними одиницями є виділені слова в реченні: Усякі люди
трапляються на містку: і щирі, і скупі, і веселі, і сумні, і мовчазні, і говіркі.
А антоніми В омоніми
Б пароніми Г синоніми
6. У якому рядку правильно дібрані відповідники до всіх запозичених слів:
А турнір – змагання, торт – пиріг, неологізм – старий
Б фонтан – водограй, анемія – недокрів’я, афіша – виставка
В плац – площа, азбука – абетка, автобіографія – життєпис
Г горизонт – крайнебо, рецензія – виступ, сервіс – обслуговування
7. У якому рядку правильно пояснено значення фразеологізму ніг під собою не
чути:
А бігти В плакати
Б втомитися Г упасти
8. У якому рядку допущена лексична помилка:
А наступного дня В на слідуючій зупинці
Б за чверть одинадцята Г згідно з наказом
9. Доберіть синонімічний фразеологізм до «Брати на кпини»:
А брати ноги в руки
Б брати на глузи
В брати на змор
Г брати за зябри
10. Доберіть до фразеологізмів синоніми.
Фразеологізм Синонім
1 зривати маску А дати драла
2 напускати туману Б правити теревені
3 накивати п'ятами В розбити глек
4 точити ляси Г збивати з пантелику
 Д виводити на чисту воду
11. Запишіть слова, вставте потрібні літери.
Д..оген, в..кінг, ф..ніш, Д..зель, к..парис, Ч..каго, т..тан, в..траж, Лейпц..г, б..льярд,
д..ригент, з..ґзаґ, експер..мент, ш..рма, комп..ютер, порт..єра, миш..як, Х..юстон,
конс..єржка, п..єдестал, Ш..л..ер, брати Гр..м.., коміс..ія, тон..а, хоб..і, шас..і, Ніц..а,
ін…овація.


12. Записати три фразеологізми античного походження, пояснити їх значення.

3.
10.клас.Зар.літ.
Повторення і узагальнення навчального матеріалу.
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=5eyReF5O5M0
https://www.youtube.com/watch?v=WpCXonWh-Ao
https://www.youtube.com/watch?v=Ca09xBRpWyQ
https://www.youtube.com/watch?v=rQpqlEmNeMI
Перечитайте улюблені книжки.
Ознайомтесь зі списком творів які ми будемо вивчати наступного року.
Щасти вам.

4.
5клас.Зар.літ.
Узагальнення і підсумки навчального матеріалу за рік.
Укажи приказку:
а. Себелюбство – кепський радник.
б. Істині красномовство не потрібне.
в. Мов полуда спадає.
г. Килим – не витрусити, золота не перерахувати.
2. Укажи, що означає слово фольклор:
а. колективна творчість;
б.літературна творчість;
в. учення;
г. народна мудрість.
3. Укажи назву казки, яку написали Брати Грімм:
а. «Фарбований шакал»;
б. «Пензлик Маляна»;
в. «Пані Метелиця»;
г. «Синдбад-мореплавець».
Середній рівень
4. Як звірі здогадалися, що невідомий синій звір – шакал? (за казкою «Фарбований шакал»)
а. Із хутра шакала злізла синя фарба;
б. До фарбованого шакала прийшла його рідна мати;
в. Шакал почув виття родичів і завив у відповідь;
г. Йому стало соромно, і він зізнався у обмані.
5. Укажи, що у володіннях імператора мандрівники з далеких країн вважали найкращим (за казкою
«Соловей» Г.К. Андерсена):
а. чудові квіти з дзвіночками;
б. спів справжнього солов’я;
в. порцеляновий палац;
г. спів штучного солов’я.
6. Укажи образ, у якому Хлопчик-зірка вперше побачив свою матір:
а. вельможна пані;
б. молода бідна дівчина;
в. жебрачка;
г. зірка.

5.
6клас.Зар.літ.
Повторння і узагальнення навчального матеріалу за 2 семестр.
Напишіть творчу роботу на одну із тем:
Випробування головних героїв у повісті А. Ліндгрен «Брати Лев’яче серце».
 Роль сім’ї у формуванні людини (за повістю К.Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки»).
 Мої улюблені епізоди роману Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Чарівна країна Нангіяла (за повістю А. Ліндгрен « Брати Лев»яче серце».

6.
7клас. Зар.літ.
Повторення і узагальнення вивченого.
https://www.youtube.com/watch?v=GVMiRWv9OQg&t=32s
Пригадайте план характеристики літературного персонажа.
Складіть план характеристики улюбленого літературного героя.

7.
8клас.Зар.літ.
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Опрацюйте завдання на стор. 314-315.
Пригадайте план характеристики літературного героя.Складіть характеристику улюбленого літературного героя.

22.05.2020.П"ятниця

1.
7клас.Укр.мова
Повторення і узагальнення навчального матеріалу.Морфологія.
Запитання і завдання для повторення
1.    Які ознаки дієслова і прикметника поєднує дієприкметник? Поясніть на прикладах.
2.    Чи є різниця у відмінюванні прикметників і дієприкметників?
3.    Як розрізняють прикметники і дієприкметники?
4.    Що таке дієприкметниковий зворот? Як він виділяється на письмі та в усному мовленні? Наведіть приклади.
5.    За якими ознаками розрізняють активні й пасивні дієприкметники? Як вони творяться, в якому виді і часі вживаються?
6.    Якими членами речення можуть бути дієприкметники?
7.    Розкажіть про написання не з дієприкметниками, к у дієприкметниках і нн у прикметниках.
8.    Схарактеризуйте безособові дієслівні форми на -но, -то. Наведіть приклади речень.


2.
8клас.Рос.мова.
Повторение изученного о простом предложении.
Пройите тестирование
Повторите обособленные члены предложения.

3.
7клас.Укр.літ.
Твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу
 заціавленість.
https://www.youtube.com/watch?v=GVMiRWv9OQg
https://www.youtube.com/watch?v=ixNl1ialQB4
Пригадайте план характеристики художнього твору.
Складіть план харатеристики твору, який вам содобався.

4.
9клас.Рос.мова.
Повторение.Морфология.
Просмотрите видео
https://www.youtube.com/watch?v=B44AfOeDrGQ

Составьте таблицу значений частей речи

Часть речи                                  Что обозначает                                На какой вопрос отвечает
Имя существительное
Имя прилагательное
Имя числительное
Местоимение
Глагол
Причастие
Деепричастие

Наречие

5.
7клас.Зар.літ.
Підсумки і систематизація навчального матеріалу.

Повторення термінів з теорії літератури
Дайте визначення:
• міфу;
• байки;
• алегорії;
• езопової мови;
• оповідання;
• комічного;
• роману;
• новели;
• притчі.
БЛІЦТУРНІР
1. Слово «Євангеліє» означає:
          а) нова радість;               в) блага звістка;
б) прихід Бога;               г) погана звістка.
2. Укажіть ім’я поета – автора «Пісні про хліб і шовк»:
          а) Рудакі;                        в) Хайям;
          б) Лі Бо;                          г) Ду Фу.
3. Який віршований розмір мають гомерові поеми «Іліада» й «Одіссея»:
          а) анапест;                       в) хорей;
б) ямб;                             г) гекзаметр?
4. Автор оди «Звів я пам’ятник свій»:
          а) Горацій;                      в) Вергілій;
          б) Овідій;                        г) Анакреонт.
5. Хто прикував Прометея до скелі:
          а) Гермес;                       в) Гефест;
          б) Геракл;                       г) Зевс?
6. Яким було перше покоління людей за Овідієм:
          а) мідним;                       в) байдужим;

б) золотим;                     г) грішним?

6.
11клас.Зар. літ.
Літературно освічена людина.
Творча робота: написання листа вчителю (або за бажанням — заповнення анкети)
Орієнтовні запитання для анкет
1) Які твори світової літератури здалися вам найбільш цікавими, повчальними?
2) Які форми, методи, види роботи на уроці ви вважаєте найефективнішими
3) Яким способом, на вашу думку, можна запобігти тому, що учні мало читають художню літературу?
4) За що вдячні вчителеві світової літератури і що хотіли б удосконалити?

5) Побажання майбутнім учням.

7.
8клас.Зар. літ.
Повторення і узагальнення навчального матеріалу.
1. Слово «Євангеліє» означає:
          а) нова радість;               в) блага звістка;
б) прихід Бога;               г) погана звістка.
2. Укажіть ім’я поета – автора «Пісні про хліб і шовк»:
          а) Рудакі;                        в) Хайям;
          б) Лі Бо;                          г) Ду Фу.
3. Який віршований розмір мають гомерові поеми «Іліада» й «Одіссея»:
          а) анапест;                       в) хорей;
б) ямб;                             г) гекзаметр?
4. Автор оди «Звів я пам’ятник свій»:
          а) Горацій;                      в) Вергілій;
          б) Овідій;                        г) Анакреонт.
5. Хто прикував Прометея до скелі:
          а) Гермес;                       в) Гефест;
          б) Геракл;                       г) Зевс?
6. Яким було перше покоління людей за Овідієм:
          а) мідним;                       в) байдужим;

б) золотим;                     г) грішним?



21.05.2020 Четвер
1.
5клас. Зар.літ.
 Повтоення вивченого за 5клас.
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=8Z5614w0sQg
https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4
Опрацюйте завдання на стор.238.
2.
6клас.Зар.літ.
Повторння і узагальнення навчального матеріалу за 2 семестр.
Напишіть творчу роботу на одну із тем:
Випробування головних героїв у повісті А. Ліндгрен «Брати Лев’яче серце».
 Роль сім’ї у формуванні людини (за повістю К.Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки»).
 Мої улюблені епізоди роману Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Чарівна країна Нангіяла (за повістю А. Ліндгрен « Брати Лев»яче серце».
3.
11клас.Ук. мова.Етикетні жанри.(Привітання, вибачення).
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=uRZ6rHRHx0Y
https://www.youtube.com/watch?v=FTMaLq1mu2Q
https://www.youtube.com/watch?v=j5bXXjexL1c
Опрацюйте п.59-60.
Виконайте тестові завдання, впр.3

20.05.2020 Середа.
1.
8клас.Зар.літ.
Підсумки і узагальнення навчального матеріалу за ІІ семестр.
1) Які три основні драматичні жанри сформувалися у Давній Греції? (Трагедія, комедія, сатирівська драма)
2) Що покладено в основу трагедії Есхіла «Прометей закутий»? (Давньогрецький міф про Прометея)

3) Кому з дійових осіб трагедії «Прометей закути» належать слова: «Безсила вмілість перед неминучістю»? (Прометеєві)
4) Чому образ Прометея є величним? (Прометей свідомо йде на муки задля блага людства.)
5) Кому з українських поетів належать такі рядки: «Споконвіку Прометея там орел карає, що день божий добрі ребра й серце розбиває...»? (Т. Шевченку)
6) Який основний у трагедії Есхіла «Прометей закутий»? (Зіткнення влади деспота Зевса з правдоборцем Прометеем)
7) Кому розповідає Прометей про те, яких ремесел він навчив людей? (Океанідам)
8) Хто з дійових осіб трагедії називає Промете я «вогнекрадцем», «мудрієм гостроязичним», «богів зрадливцем, а людей шановником»? (Гермес)
9) Чому Прометей не розкриває таємниці про падіння Зевса? (Якщо Прометей не розголосить таємниці, то позбавиться мук)
10) Хто з українських поетів є автором цих рядків: «Я честь віддам титану Прометею, що не творив своїх людей рабами, що просвітив не словом, а вогнем, боровся не в покорі, а завзято»? (Леся Українка)
11) Завдяки яким рисам характеру образ Прометея вважають «вічним»? (Нескореності, мужності, витримці, силі духу, волелюбності, готовності боротися за щастя людей)
12) Які національні культури належать до східних? (Китайська, японська, перська, таджицька, індійська, грузинська, арабська та ін.)
2.

11 укр. літ.
Узагальнення вивченого
  «Літературні процеси в Україні у 20-30-х роках»
1. Які літературні угрупування об'єднувалися за спільним світовідчуттям, естетичними принципами та певною політичною платформою в 20-30х рр. ХХ століття? («МАРС», «ВАПЛІТЕ», «Авангард», «Плуг», «Молодняк», «Нова генерація»)
2. Хто утворив літературну організацію «ВАПЛІТЕ» у 1926 році? (М. Хвильовий)
3. У яких містах Європи була заснована «Празька школа»? (Прага, Подєбради)
4. Назвіть поетів, що творили у «Празькій школі», та яких друкували в журналі «Вісник»? (Юрій Драган, Євген Маланюк, Олег Ольжич, Олена Теліга)
5. Що називають «Розстріляним відродженням»? (Літературно-мистецький рух 20-30-х рр., Для якого характерне Духовне піДнесення, представників якого знищили)
6. Хто розпочав літературну дискусію і в якому році? (М. Хвильовий у 1925 р.)
7. Хто вважав, що українські митці будуть першими заспівувачами «азіатського ренесансу», а їхній стиль — активний романтизм — стане основним у час українського відродження? (Микола Хвильовий)
8. Хто належав до літературно-мистецького руху «Розстріляне Відродження»? (Микола Хвильовий, Микола Куліш, Григорій Косинка, Микола Зеров)
9. У чому було звинувачено Миколу Хвильового? (У націоналізмі)
10. Якій літературній течії характерні такі ознаки: відмова від реалістичного змалювання світу, художнє зображення, суб'єктивізм? (Авангардизм)
 3-
4.
7клас. Укр. мова.
Контрольна робота. Службові частини мовлення.
Виконання тестових завдань.
1.У якому рядку всі слова належать до службових частин мови
а) під, себе, старанно, прочитана;
б) але, не, попід, біля;
в) нехай , з-поміж, виконуючи.
2) Прийменники біля,коло, край, близько утворені:
а) шляхом складання непохідних прийменників;
б) поєднанням прислівників чи іменників з прийменниками;
в) шляхом переходу з інших частин мови.
3) Як пишуться всі прийменники зі словами, перед якими вони стоять?
а)Разом;
б) окремо;
в) через дефіс.
4)Прийменники з і за можуть уживатися з такими відмінками:
а) родовим, знахідним, орудним;
б) родовим і знахідним;
в) родовим і місцевим.
5)Які сполучники з’єднують однорідні члени речення або частини складносурядного речення:
а) сурядності;
б) підрядності.
6) У якому рядку подано протиставні сполучники сурядності?
А) Чи, хоч, то,або;
б) але,зате, проте, однак;
в) ні…ні, та, і.

5.
9клас. Зар.літ.
Підсумки і узагальнення навчального матеріалу.
Історія літературних епох і напрямів
1. Стисло схарактеризуйте Просвітництво.
2. Назвіть основні особливості романтизму.
3. Розкажіть про напрям реалізму.
АВТОРИ І НАЗВИ ТВОРІВ
а) «Євгеній Онєгін» О.С. Пушкіна;
б) «Гобсек» О. де Бальзака;
в) «Мандри Лемюеля Гуллівера» Дж. Свіфта;
г) «Ляльковий дім» Г. Ібсена;
д) «Ревізор» М. В. Гоголя;
е) «Вільшаний король» Й. В. Гете.
Відповідь: 1 в. 2а. 3д, 4г. 56.
Історія літературних епох і напрямів
1. Стисло схарактеризуйте Просвітництво.
2. Назвіть основні особливості романтизму.
3. Розкажіть про напрям реалізму.

6.
7клас.
Повторення термінів з теорії літератури
Дайте визначення:
• міфу;
• байки;
• алегорії;
• езопової мови;
• оповідання;
• комічного;
• роману;
• новели;
• притчі.
2. Складання схем за темами, що вивчалися в 6 класі
1). Міф і література.
2). Байка у світовій літературі.
3). Людина і моральне вдосконалення людини.
4). Людина в життєвих випробуваннях.
5). Людина та її світ.

 19.05.2020.Вівторок.
1.
11клас. Укр. літ.
Підсумки і узагальнення.
«Хто сказав, написав...»
1. Хто є автором слів: «Поете, любити свій край не є злочин, коли це для всіх!»? (П. Тичина)
2. З якої поезії рядки: «Чому не можна перевернути світ? Щоб поставити все догори ногами?..»? («Бажання» М. Семенко)
3. Як називається сонет, у якому оспівується золотоголове вічне місто? («Київ — традиція» М. Зеров)
 Хто сказав:
Він України мав чарівну вроду,
Носив її наймення гордолиць,
Він виріс від суниць аж до зірниць,
Великий гранослов свого народу?
(Д. Павличко про М. Рильського)
. Хто сказав: «Ознаками стилю Плужника є філігранна витонченість образів, досконалість побудови поезій, інтелектуальна гра нюансами емоційної та звукової сфери»? (М. Бажан)
6. Який відомий письменник оцінив збірку Григорія Косинки «На золотих богів»? (М. Рильський)
7. Який роман Юрій Яновський писав потай, а потім приніс рукопис Ю. Смоличу? («Вершники»)
8. Хто сказав «Поезіє, сонце моє оранжеве!» (Іван Драч)
9. Чиї слова: «Душа належить людствам і епохам»? (Ліна Костенко)
10. Автор слів «А де ж Україна? Все далі, все далі, все далі». (Василь Стус)
 «Уривок з вірша — назва твору, автор»
1. Мріють крилами з туману лебеді рожеві,
сиплють ночі у лимани зорі сургучеві.


 «Тема — твір»
1. Розповідь про батьків, навчання й формування світогляду письменника у формі гуморески («Моя автобіографія» Остап Вишня).
2. Тема міщанства й українізації («Мина Мазайло» М. Куліш).
3. Протистояння добра і зла в душі героя («чекіста і людини»), його роздвоєність («Я (Романтика)» М. Хвильовий).
4. Підкорення людиною міста («Місто» В. Підмогильний).
5. Зображення дитинства й джерел формування митця («Зачарована Десна» О. Довженко).
6. Тема першого юнацького кохання («Залізний острів» О. Гончар).
7. Любові всевишній присвячується... («Три зозулі з поклоном» Г. Тютюнник).
8. Страждання України від фашистської окупації («Україна в огні» О. Довженко).
9. Багатостраждальна українська історія з її трагічною героїкою, кохання дівчини-козачки («Маруся Чурай» Л. Костенко).
10. Філософські роздуми зрілої людини — митця про людське буття, роль дитинства у формуванні особистості («Зачарована Десна» О. Довженко).

2.
9клас. Рос.мова.
Особенности текстов разговорного стиля.
Просмотрите видео.
https://www.youtube.com/watch?v=NIbinZAAXVc
https://www.youtube.com/watch?v=7JfH1D5YrZs
1) Вспомните, что такое стилистика.
2) Что такое стиль?
3) Что такое стиль речи?
4) Какие стили речи вы знаете?
5) Назовите особенности каждого стиля.

2.
8клас.Рос.мова.
Повторение изученного об обособленных членах преложения.
Посмотрите видео
https://www.youtube.com/watch?v=aJb89vo-kpg
https://www.youtube.com/watch?v=Nfai9kzzSKM
Повторите .46-48, выпполните упражнеие 367.

18.05.2020.Понеділок
1.
7клас. Укр. мова.
Вигук як особлива частина мови.
https://www.youtube.com/watch?v=aALltYfZ2Bk
https://www.youtube.com/watch?v=quI3TyCgd94&t=25s
https://www.youtube.com/watch?v=QKyBUeD_szc&t=7s
Опрацюйте матерріал підручника, п.51.
Розгляньте таблицю, стор. 190.
Виконайте вправи: 243,244,245.

2.
11.клас. Укр.мова.
Етикетні жанри.(Привітання, вибачення).
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=uRZ6rHRHx0Y
https://www.youtube.com/watch?v=FTMaLq1mu2Q
https://www.youtube.com/watch?v=jта5bXXjexL1c
Опрацюйте п.59-60.
Виконайте тестові завдання, впр.3.
3.
10клас. Зар.літ.
Контрольна робота за ІІ семестр.
10клас. Зар.літ.
1. Цикл «Ругон-Маккари» Е.Золя складається з:
 а) 10 романів;
 б) 20 романів;
 в) 30 романів.
 2. Роман «Кар’єра Ругонів» має підзаголовок:
 а) «Вступ»;
 б) «Походження»;
 в) «Сімейна хроніка».
 3. Кого з героїв твору можна схарактеризувати як кар’єриста і хитруна:
 а) Антуана Маккара;
 б) Паскаля Ругона;
 в) Ежена Ругона?
 4. Ідейний зміст роману «Портрет Доріана Грея» полягає в тому, що:
 а) людина покликана жити заради власної насолоди;
 б) краса має згубний вплив на життя людини і спонукає до злочину;
 в) головне для людини є зміст життя та чиста душа.
 5. Знайдіть помилкове твердження: «Для творчості О. Уайльда характерно:
 а) уславлення величі і вічності мистецтва;
 б) естетична увага до почуттів, вражень людини;
 в) естетизація потворного, низького».
 6. Де лорд Генрі познайомився з Доріаном Греєм:
 а) у вітальні знатної леді;
 б) у клубі;
 в) у майстерні художника?
 7. Чому М’єтта пішла з повстанцями?
 8. Чий портрет малює художник Безіл Голуорд?
 9. Як змінюється портрет після скоєного Доріаном Греєм злочину?
 10. Яке значення для братів П’єра та Антуана мають їхні дружини?
 11. Адоніс, Нарцис, Доріан Грей. Що їх поєднує?
 12. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Доріан, шукаючи нових відчуттів, не став щасливим. У чому ж таємниця щастя?»
 7

15.05.2020.Пятниця
1.
7клас. Укр.мова.
Стилі мовлення.
Переглянте відео
https://www.youtube.com/watch?v=r-7JMHrlmaw

https://www.youtube.com/watch?v=0tDjz3VGwxk
Прочитайте тексти на стор.
222-225.
Визначте головну думку кожного тексту та його стиль.Запишіть.
Напишіть твір на тему"Книги внашому житті в художньому стилі".

2.
8 клас.Рос.мова
Контрольная работа."Предложния с обособленными членами"
Повторите выученное по теме
https://www.youtube.com/results?
Выполните задания.
УКАЗАТЬ, В КАКОМ ПРЕДЛОЖЕНИИ ПРИЧАСТНЫЙ ОБОРОТ НЕОБХОДИМО ОБОСОБИТЬ?
А. Под ногами шуршат жёлтые листья покрывающие густым слоем дорожку.
Б. В зеркальных окнах башни пылало только что поднявшееся солнце.
В. На оттаявших от зимнего снега полянках пробиваются первые травинки.
НАЙТИ СООТВЕТСТВИЕ: «В ЭТОМ ПРЕДЛОЖЕНИИ ОБОСОБЛЯЮТСЯ ДВА НЕРАСПРОСТРАНЕННЫХ ОПРЕДЕЛЕНИЯ, СТОЯЩИХ ПОСЛЕ ОПРЕДЕЛЯЕМОГО СЛОВА»
А. Испытавший многое на своем жизненном пути, этот человека настороженно относился к новому.
Б. Боцман, светловолосый бородатый костромич, насмешливо спросил меня о шторме.
В. Эти звуки, тихие и грустные, потрясли меня
УКАЗАТЬ ПРЕДЛОЖЕНИЕ С ПРИЛОЖЕНИЕМ, ОТНОСЯЩИМСЯ К ЛИЧНОМУ МЕСТОИМЕНИЮ.
А. Я быстро подошел к человеку, темноволосому и смотрящему на меня.
Б. Хороший хозяин, он не сразу согласился на мое предложение.
В. Мы отправились в сложный, но очень важный для нас поход.
УКАЗАТЬ ПРЕДЛОЖЕНИЕ С ОБОСОБЛЕННЫМ ОБСТОЯТЕЛЬСТВОМ.
А. Вдали виднелись сосны, высокие и стройные.
Б. Павел увидел на полке много книг, стоявших ровными рядами.
В. Закончив уборку в классе, ребята разошлись по домам.
НАЙТИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ С ОБОСОБЛЕННЫМ ДОПОЛНЕНИЕМ.
А. Всех гостей, кроме Ивана Петровича, позвали к столу.
Б. Бабочки, привлеченные ярким огнем, кружились вокруг лампы.
В. Далеко внизу раздался громкий выстрел.
6. СРЕДИ ПРЕДЛОЖЕНИЙ 1 – 4 НАЙТИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ С ОБОСОБЛЕННЫМ ПРИЛОЖЕНИЕМ. НАПИСАТЬ ЕГО НОМЕР.
(1) А где-то в другом месте катастрофические засухи ведут к голоду целые народы. (8) Добрая, ласковая Земля неожиданно становится жестокой и безжалостной в отношении людей, ее населяющих. (3) Что заставляет ее, прекрасную нашу планету, становиться такой злой и беспощадной? (4) Об этом давно задумывались люди, замечая, что неистовство природных сил совпадает с крупными социальными катастрофами, возникающими в человеческом обществе: войнами, революциями, религиозными распрями, душевными потрясениями.

3.
7клас.Укр.літ
Контрольна робота."Ми- українці".

 Завдання для проведення контрольної роботи
Початковий рівень
1. Проблема індивідуальності й натовпу порушується у творі:
а) А. Дімарова „Блакитна дитина”;
б) В. Симоненка „Перехожий”;
в) В. Голобородько „Ми йдемо”;
г) А. Малишка „Стежка”.
2. Художній твір, герой якого несе батькові їжу у поле:
а) В. Симоненко „Пісня про рушник”;
б) А. Малишко „Вогник”;
в) Л. Кисельов „Стати б хоч на менти лічені”;
г) В. Голобородько „З дитинства: Дощ”.
3. З'ясуйте назву твору та автора поетичних рядків:
Стануть над тобою, листям затріпочуть,
Тугою прощання душу залоскочуть
а) Л. Кисельов „Додому”; б) В. Голобородько „Я впевнений...”;
в) В. Симоненко „Лебеді материнства”
г) А. Малишко „Вогник”.
Середній рівень
4. Від чого застерігають предки сучасників? (А. Малишко „Приходять предки”)
5. Як В. Голобородько ставиться до рідної мови? („Наша мова”)
6. Чим поезія В. Симоненка „Лебеді материнства” нагадує колискову?
Достатній рівень
Виконайте одне із завдань.
7. Дослідіть, чому люди намагалися порозумітися з силами природи (за поетичними творами В. Голобородька).
8. Що, на ваш погляд, допомагало дітям долати труднощі під час Великої Вітчизняної війни? („За твором А. Дімарова” Блакитна дитина”.)
9. Засобами художнього слова створіть поетичний герб, символ лірики А. Малишка.
Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
10. „Рушник зі скрині моєї матусі”.
11. „Можна все на світі вибирати сину Вибрати не можна тільки Батьківщину”.
12. Лелека — щастя, добробут людини (за твором В. Голобородька „Лелека”).

4.
9клас.Зарліт
Підсумки. Узагальнення і систематизація начального матеріалу за семестр.

. На основі прочитаних упродовж навчального року творів наведіть приклади «зайвих людей».
Назвіть твори, у яких діють такі персонажі
а) Дервіль; б) Ляпкін-Тяпкін;
в) Нора; г) Альфред Дулитл.
 Хто з авторів творів, прочитаних упродовж навчального року, був пов’‎язаний з Україною? Як саме?
які нові, цікаві відомості, факти ви відкрили для себе у прочитаних творах?
Доберіть до 5-7 літературних творів відповідні їм ілюстрації.1
 Які моральні уроки містять прочитані вами цього навчального року літературні твори?
Назвіть автора, який
а) належав до представників двох літератур;
б) одружився з українкою;
в) використав у своєму творі античний міф;
г) написав усього один значний твір.
 У яких із прочитаних упродовж навчального року творів реалізм переплітається з романтизом?
 Чим різняться соціально-побутовий літературний твір і філософський?
 Доберіть до 5-7 літературних творів відповідні їм ілюстрації.

 5.
7клас.Зар.літ.
Підсумки.Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

Написати творчу роботу на одну із тем:
· Порівняльна характеристика образів Меггі та Софі, головних героїнь романів «Чорнильне серце» Корнелії Функе та «Мандрівний замок Хаула» Діани Вінн Джонс.
· «Яким постає світ майбутнього в повісті «Фах» Айзека Азімова?»
· «Проблеми освіти у творі «Фах» Айзека Азімова»
· «Проблеми добра і зла у творі «Чорнильне серце» Корнелії Функе
· «Проблеми добра і зла у творі «Мандрівний замок Хаула» Діани Вінн Джонс.

Прочитати повість Улофа Старка «Петер і червоний птах».

6.
11клас.Зар.літ.
"Я- літературно освічена людина"

 Творча робота: написання листа вчителю (або за бажанням — заповнення анкети)
Орієнтовні запитання для анкет
1) Які твори світової літератури здалися вам найбільш цікавими, повчальними?
2) Які форми, методи, види роботи на уроці ви вважаєте найефективнішими
3) Яким способом, на вашу думку, можна запобігти тому, що учні мало читають художню літературу?
4) За що вдячні вчителеві світової літератури і що хотіли б удосконалити?
5) Побажання майбутнім учням.

7.
9клас.Рос.мова.
Повторение изученого материала.
Выполнение тестовых заданий
1. Какое утверждение является неверным?
А В бессоюзных сложных предложениях простые предложения связываются в устной речи интонацией.
Б Смысловые отношения в бессоюзных сложных предложениях зависят от содержания входящих в них простых предложений.
В Знаки препинания в бессоюзных сложных предложениях не зависят от характера смысловых отношений между его частями.
2. Перестройте сложные союзные предложения в бессоюзные. Запишите их, расставляя знаки препинания.
А Любите книгу, так как она откроет вам много интересного.
Б Я повторил приглашение, но он ничего не ответил.
3. Какова роль тире в предложении Высоко над нами зашумел ветер — предвестник бурана?
А Разделяет подлежащее и сказуемое. √
Б Обозначает пропуск члена предложения.
В Разделяет части сложного бессоюзного предложения.
Г Отделяет предложение.
4. Укажите, почему стоит тире в бессоюзном сложном предложении Для рыбы нужна чистая вода — будем охранять наши водоемы.
А Содержание одного предложения противопоставлено содержанию другого.
Б Предложения рисуют быструю смену событий.
В Второе предложение заключает в себе вывод, следствие из того, о чем говорится в первом предложении. √
5. Объясните, почему стоит двоеточие в бессоюзном сложном предложении Перебрав по пальцам знакомые села, я обнаружил: они все стояли на реке.
А Второе предложение указывает причину того, о чем говорится в первом.
Б Второе предложение поясняет первое, т. е. раскрывает его содержание. √
В Второе предложение распространяет один из членов первого предложения.
6. Укажите предложение, в котором верно расставлены знаки препинания.
А Медленно плыли низкие облака — моросил мелкий дождь.
Б Богатырь умрет, имя его останется.
В Черен пахарь в день рабочий — золото в его руках. √


14.05.2020 четвер

1.
5клас. Повтоення вивченого за 5клас.
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=8Z5614w0sQg
https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4
Опрацюйте завдання на стор.238.

2.
6клас.Зар.літ.
Контрольна робота за розділами "Образ минулого в літературі"іттіі та" Сучасна література".
Тестові завдання
1.Установіть відповідність між героями та письменниками
1. Том а) Р.Бредбері
2. Кліві б) А.Ліндгре
3.Буссе в) Р.Шеклі
2.Рей Бредбері -
а) англійський письменник; б) американський письменник;
в) французький письменник
3.Жанр твору «Усмішка» -
а) повість; б) оповідання; в) новела
4. Черга на майдані («Усмішка») зібралася…
а) о південь; б) зранку; в) увечері
5.Зореліт здійснив вимушену посадку тому, що не працювала …
а) система опалення ; б) система охолодження;в) система освітлення
6.Лерой Кліві був…
а) поштовим перевізником; б) поштмейстером бази; в) космонавтом
7. Яку тварину першою побачив Кліві?
а) вовка; б) пантеру; в) білку
8.Що зробив Нонно для Міо та Юм-Юма?
а) підковки на щастя; б) сопілки; в) амулети.
9. Яке серце було у лицаря Като?
а) залізне; б) золоте; в) кам’яне.
10.З якої країни прибув дух?
а) із Країни Далекої; б)  із Країни  Південної; в)  із Країни Казок
Літературний диктант 12 х 0,5б.=6б.
1. Полісмени, які охороняли ділянку з картиною, мали стежити, щоб…
2. Що зробив Том із клаптиком картини?
3. У якому творі герой перемагає лицаря Като?
4.Ім*я Роберта Шеклі добре відоме прихильникам літературної…
5.Скільки років було головному героєві «Міо, мій Міо»?
6.Чому Буссе жив у тітки?
7.Місто, у якому жив Буссе?
8. Які твори називають фантастичними?
9.Зореліт летів крізь колонізоване скупчення Сергон (так /ні)
10.Лерой провів на планеті ЗМ-22 три дні (так/ні)
11. У новелі, звичайно, зображена велика кількість подій. (так /ні)
12.Оповідання –це…


 3.
11клас.Ук. мова.Етикетні жанри.(Привітання, вибачення).
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=j5bXXjexL1c
Опрацюйте п.59-60.
Виконайте тестові завдання, впр.3


13.05.2020 Середа

1.
8клас.Зар.літ.
Контрольна робота." Література ХХ-ХХІ століття"
Опрацюйте завдання на стор.314=315.

2.
11клас.Укр. літ
Узагальнення та систематизація вивченого.
Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=DuWGhTgX9ic
Виконайте завдання
на стор.249.

3-
4.
7клас.Укр.мова.
Вигук як особлива частина мови.
https://www.youtube.com/watch?v=aALltYfZ2Bk
https://www.youtube.com/watch?v=quI3TyCgd94&t=25s
https://www.youtube.com/watch?v=QKyBUeD_szc&t=7s
Опрацюйте матерріал підручника, п.51.
Розгляньте таблицю, стор. 190.
Виконайте вправи: 243,244,245.

5.
9клас.За.літ.
Контрольна робота з теми "Література ХХ-ХХІ століття."
Опрацюйте завдання на стор. 300-301.

6.
7клас. Зар.літ.
Зіставлення художнього твору з екранізацією твору"Клад" за романом "Ями" Л.Сашара.
https://www.youtube.com/watch?v=YIgoRl-WoHE&t=11s
https://www.youtube.com/watch?v=1O7YZfHzH7A
https://www.youtube.com/watch?v=ln_kaMe9W0I
https://www.youtube.com/watch?v=iS5kA3oE3Gk
https://www.youtube.com/watch?v=l56-p5mu4a4
Опрацюйте завдання на стор.300-301.
Дайте обгрунтовану відповідь на запитання:"Чи відрізняється еккранізація від оригінального твору? Чому?"


12.05.2020 Вівторок

1.
11клас.Укр.літ.
Контрольна робота. Стоїчна укаїнська поезія. Сучасна українська література.

Тест
(річна контрольна робота,виконання обов`язкове, надіслати для перевірки)
І Початковий та середній рівні.
За вибором однієї правильної відповіді  ( 0,5 б)
1.Роман В. Підмогильного «Місто»:
а) історичний        б) пригодницький
в) урбаністичний  г) детективний
2.Остап Вишня є автором такого жанру:
а) усмішки            б) фейлетону
в) шаржу               г) памфлету
3.Розв’язкою комедії М. Куліша «Мина Мазайло» є:
а) одруження Мокія на Улі   б) від’їзд Рини
в) переїзд родини до іншого міста  г) звільнення Мини Мазайла з посади
4.У якому вірші Б.-І. Антонич порівнює весну з каруселлю:
а) «Вишні»   б) «Зелена Євангелія»
в) «Дороги» г) «Автопортрет»
5.О. Турянський є автором твору:
а) «Вершники»   б) «Лісова пісня»
в) « Поза межами болю»  г) « Сом»
6.Головний герой роману І. Багряного « Тигролови»:
а) Марійка Морозівна                   б) Григорій Сірко
в) Григорій Многогрішний          в) Дем’ян Многогрішний
За який твір О. Довженка було піддано «кремлівському розп’яттю»:
а)  «Звенигора»   б) «Повість полум’яних літ»
в) « Зачарована Десна» г) « Україна в огні»
Хто з поетів НЕ належить до шістдесятників:
а) Л. Костенко     б) В. Симоненко
в) Є. Плужник     г) Д. Павличко
Відомою українською піснею є вірш Д.Павличка:
а) «Коли умер кривавий Торквемада»    б) «Два кольори»
в) «Ти зрікся мови рідної»                       г) « Я стужився за тобою мила
Твір Ліни Костенко, в якому йдеться про події часів Хмельниччини та трагічну долю дівчини – поетеси , називається:
а)  « Страшні слова, коли вони мовчать»                б) «Дума про братів Неазовських»
в) «Маруся Чурай»                                             г) « Сніг у Венеції»
Який з віршів В. Стуса порівнюють із «Заповітом» Т. Шевченка:
а) «Крізь сотні сумнівів іду до тебе я»    б) «О земле втрачена, явись»
в) «Як добре те , що смерті не боюсь я»          г) « У порожній кімнаті»
Назвіть роман П.Загребельного, що розповідає про будівництво Софії Київської:
а) « Я, Богдан »            б) « Дума про невмирущого»
в) « Марево»                г) «Диво»                               ВСЬОГО 6 б
ІІ Достатній рівень
1.Установіть відповідність між назвою твору  і його різновидом за змістом (1 б)
1) « Місто»       
а) роман – балада
2) «Тигролови»
б) історичний
3) « Дім на горі»
в) урбаністичний
4) « Диво»
г) пригодницький
5) « Тронка»
Встановіть відповідність між героєм і твором(1 б)
1) Сивоок
а)  « Зачарована Десна»
2) Григорій Многогрішний
б)  «Маруся Чурай»
3)  прабаба Марусина 
в)  «Диво»
4) Гриць Бобренко
г) «Тигролови»
5) Тоня Горпищенко       
3.Установіть відповідність між письменником і періодом, до якого належить його творчість(1б)
1) М. Вінграновський
а) еміграційна література
2) Є. Маланюк  
б) література 20-30-х р.ХХ ст.
3) М. Куліш      
в) початок ХХІ ст.
4) Ю. Андрухович
г) шістдесятництво
5) М.Вовчок
          Всього 3б.
ІІІ. Високий рівень ( 3б)
Твір-роздум « Я і література»    (теза – аргументи, факти - висновок)                                                     
             РАЗОМ  12 балів

 2.
8клас. Рос. мова.
Повторение изученного по теме "Педложения с обособленнымми членами"
Просмотрите видео,овторите.
https://www.youtube.com/watch?v=ai2eK2Mh_Us&t=24s
https://www.youtube.com/results?
Выполните тестоавые задания
https://www.youtube.com/watch?v=ai2eK2Mh_Us&t=24s

3.
9клас. Рос.мова.
Особенности хуожественного стиля речи.

Просмотрите видео
https://www.youtube.com/watch?v=AOmxnFSC0uM
https://www.youtube.com/watch?v=g4cakYvPg0Y
https://www.youtube.com/watch?v=IbN0ibMXbMI
Прочитайте материал учебника. п.63-64.
Рассмотрите таблицу, упр.406.
Выполните упражнение 401.
Повторите особенности разговорного стиля речи.




Методи комп’ютерних презентацій.
  Однією із суттєвих ознак модернізації сучасної школи є впровадження дистанційного навчання, що значно розширює інформаційні межі навчального змісту окремого предмета й програмової теми, підвищує якість освітніх послуг. Згідно з відповідним Положенням дистанційне навчання визначається як «індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, що відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу в спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно комунікаційних технологій». Про нагальність упровадження дистанційного формату як альтернативного на завершальних щаблях повної базової середньої освіти йдеться в Концептуальних засадах реформування середньої освіти «Нова українська школа». У згаданому документі наголошується на необхідності розвитку інфраструктури «для забезпечення різних форм навчання», зокрема створення освітньої онлайн платформи «з навчальними і методичними матеріалами для учнів, учителів, батьків і керівників навчальних закладів»        Мета такого навчання ‒ надання освітніх послуг шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми чи освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти. Дистанційна освіта ‒ це нова форма організації навчального процесу, що базується на принципах самостійної діяльності школярів. Середовище такого навчання характеризується тим, що часто учні з різних причин (маючи обмежені фізичні можливості за станом здоров’я, перебуваючи з родиною на окупованих територіях, навчаючись за індивідуальним графіком під час підготовки до інтелектуальних чи спортивних змагань тощо) віддалені від учителя в просторі або часі, проте мають можливість у будь-яку хвилину підтримувати зв’язок із педагогом, користуючись досягненнями сучасних інформаційних технологій. Дистанційне навчання має переваги, бо надає доступ до освітніх ресурсів усім, хто обрав такий шлях самовдосконалення, збільшує можливості традиційної очної освіти завдяки інформатизації освітнього середовища, у якому учень самостійно і під керівництвом учителя може вивчати необхідний матеріал, розширює можливість доступу до навчальних ресурсів, має велике соціальне значення, адже дає можливість задовольнити в повному обсязі освітні потреби населення.
     Комп`ютерна презентація – це файл, в який такі матеріали зібрані, файл презентації складається з послідовності кадрів або слайдів. Ці слайди можна не тільки виводити на екран комп`ютера. Переваги такої презентації очевидні: послідовність викладу. За допомогою  слайдів, що змінюють один одного на екрані, утримати увагу аудиторії набагато легше, ніж бігаючи  з указкою між розвішених плакатів; відмінність від звичних слайдів, що пропускаються  через діапроектор, полягає в тому, що комп`ютерні слайди дозволяють швидко повернутися до будь-якого  з уже розглянутих питань або  зовсім  змінити послідовність викладу; мультимедійні ефекти. Слайд презентації – це не просто  зображення. У ньому, як і в будь-якому комп`ютерному документі, можуть бути елементи анімації, аудіо- та відео фрагменти. У класах, де використовуються мультимедійні технології, навчально-виховний процес відзначається такими перевагами: краще сприймається матеріал учнями, зростала їх зацікавленість (сучасного учня дуже важко чимось здивувати, тим більше зацікавити), відбувається індивідуалізація навчання, розвиток творчих здібностей, скорочуються види роботи, що стомлювали учнів, використовуються різні аудіовізуальні засоби (музика, графіка, анімація) з метою підвищення активності дітей, уможливлюється динамічне подання матеріалу, забезпечуються умови для формування самооцінки учня та підготовки його до самостійної роботи. У практичній діяльності найчастіше використовуємо презентації, створені за допомогою програми Power Point. Компонування матеріалу програми в цьому випадку слугує своєрідною формою опорного конспекту. Варто зазначити також, що учні під час підготовки домашнього завдання часто використовують презентацію, вважаючи, що вона більш зрозуміла і логічна. Навчальні презентації призначені для допомоги викладачу забезпечити зручне і наочне подання навчального матеріалу. Досвід створення та використання презентацій у процесі вивчення зарубіжної літератури дозволяє визначити низку факторів, які впливають на ефективність навчально - виховного процесу





Комментариев нет:

Отправить комментарий